AVS pansionāta uzskaites programma
AVS Pansionāta uzskaites programma (Programma) sastāv no 3 savstarpēji saistītām apakš programmām – Klientu reģistra, Aprūpes kalendāra un Noliktavas uzskaites
Klientu
reģistrs uztur
plašu, galvenokārt klasificētu informāciju par klientiem.
Programmas informācija tiek nodota AVS klientu aprūpes programmai
Kalendārs. Palaižot programmu parādās klientu saraksts
(šeit
un arī turpmāk ar peles dubultklikšķi uz maziņa attēla vai
izsaukt papildus informāciju)
Klientu
saraksts veidojas aizpildot katra klienta kartiņu
Klientu
reģistrā tiek pielietoti standarta klasifikatori. Ļoti vērtīga pēdējo
gadu izstrāde ir neklasificētas papildus
informācijas
ievadīšanas iespēja par klientu Tie varbūt visi klienta
dokumenti un mediju faili, kas atrodas Pansionāta datoru tīklā vai
Internet. Šeit tiek glabāti ar klienta novērtējuma faili, kas
parasti tiek izstrādāti Excel formātā ar novērtējuma
formulām (skat. norādi)
Reģistra
informācijas filtra, ko uzliek Programmas lietotājs, var saņemt
informāciju par klientiem visos iespējamos griezumos
Klientu
reģistra darbības apraksts un instrukcija lasāma šeit
AVS apņemas izmantot pansionāta esošo informāciju par klientiem elektroniskajā veidā “iesūknēt” Klientu reģistra datu bāzās kā sākuma ievadu.
Apakšprogramma
Kalendārs
ir izstrādāta saskaņā ar
tehnisko uzdevumu, kas ar katru jaunu darbības vietu arvien tiek
papildināts. Tas bija nepieciešama sakarā ar jauna tipa datoru
un jaunu operācijas sistēmu rašanas programmēšanas
jomā. Pēdējā laikā arvien populārāki kļūst mobilie datori –
planšetes, kas dod iespēju veidot uzskaiti arvien precīzāku un
ātrāku. Tas samazinās uzskaites darba rutīnu un uzlabo Uzņēmuma
iemītnieku apkalpošanas kvalitāti un samazina uzskaites
izdevumus. Turklāt, papildus pirmkārt izstrādātam Klientu reģistram,
radās vēlme plānot aprūpi, medicīnas procedūras, Klientu aktivitātes
(brīvais laiks + fizioterapija, vingrošana un sociālās
aktivitātes. Ir svarīgi arī kontrolēt šo plānu izpildi.
Kalendārs
stacionārajā
datorā
Kalendāra
“ķieģelītis” no kā tas ir “būvēts” ir Klienta
apkalpošana - Notikums
Notikuma
kartiņa ir redzams, ka tajā ņem dalību Klients, Aprūpes (Mūsu)
darbinieks, Notikuma veids – klasificēta aprūpes darbība,
struktūrvienība (medicīna, aprūpe, sociālā aktivitāte u,c) kas veic
aprūpi. Kartiņas paraugā var redzēt, ka notikumu var kopēt uz
konkrētu citu datumu, uz nedēļas dienām, mēnešu datumiem, arī
uz gada konkrētu datumu (piemēram dzimšanas dienas svinēšana)
līdz notikuma kartiņas sastādītāja noteiktam laikam. Kartiņā ir
redzams, ka pie aprūpes notikuma tāpat kā Klientu reģistrā var
pielikt klienta dokumentus un mediju failus, kas atrodas Pansionāta
datoru tīklā vai Internet. Piemēram video par medicīnas manipulācijas
veikšanu. Ja Klientam ir mobilais telefons, aprūpes darbinieks
var viņam nosūtīt īsziņu.
Notikuma
kartiņas tiek pildītas par unikāliem, tieši konkrētiem
Klientiem domātiem aprūpes pasākumiem. Tas notiek ātri, maksimāli
izmantojot klasifikatorus, Iespējams arī kopēt notikumu uz priekšu
katras nedēļas, mēneša, pat gada noteiktajās dienās
(šeit
un turpmāk ar peles dubultklikšķi uz ikonas var izsaukt
demonstrācijas klipu)
Lai
atvieglinātu aprūpes notikumu ievadu, tos var ievadīt visai klientu
grupai, izmantojot Kalendāra notikumu ģenerācijas un vienlaicīgi arī
kopēšanas iespējas, kas parādītas šeit
Visi plānotie notikumi tiek rādīti aprūpes darbinieka planšetē, par kuru tiks stāstīts turpmāk.
Kalendāra
atskaišu sistēma veidotā tā, ka tā lietotājs pats veido sev
atskaiti, uzliekot vajadzīgos pieprasījuma filtrus
Atskaite
var iznākt notikumu saraksta veidā, no kura var atvērt jebkuru
notikumu. Atskaite var iznākt arī faila veidā, kas tiek eksportēts uz
Excel, kurā var kārtot un papildināt kolonas, veikt aprēķinus un
zīmēt grafikas.
Ļoti
svarīga ir speciāli izveidota klienta aktivitātes atskaite
,
no kuras var secināt par klienta uzvedības izmaiņām un veselības
problēmām, kuras ir jānovērš. Šajā klipā ir redzams
reāla pansionāta sniegto pakalpojumu apjoms
Kalendārs
planšetē
ir
WEB aplikācija, kas ir palaižama no jebkuras planšetes, kurā
ir Internet savienojums. AVS organizē WEB serveri lokālajā vai
globālajā Internet tīklā. Lai nodrošinātu datu aizsardzību
Programma tiek palaista, kompetentiem tās lietotājiem ievadot paroli
.
Atkarībā no paroles ir zināms, kāds aprūpētājs strādā. Uzdevumu
izpildes ievada interfeis, izmantojot skārienjūtīgo planšetes
ekrānu, ir ērts un viegli saprotams
Aprūpētājs var veikt neplānotus laika gaitā radušās
aprūpes vajadzības. To var izdarīt izmantojot pogu “Jauns
notikums”
. Aprūpes notikumu izpildes un jaunu notikumu ievads, to piezīmes
ir redzamas stacionārajos datoros, kur strādā Kalendārs.
Vairāk par Kalendāra darbību var izlasīt šeit.
AVS nodrošina ar Kalendāra ieviešanas laikā nepieciešamiem LR standarta klasifikatorus, kā arī Zemgales VSAC pieņemtajiem aprūpes veidu un citu specifiskiem klasifikatoriem.
Pansionāta programmas izmaksas tiek rēķināts katrā atsevišķā gadījuma atkarībā no pansionāta tehniskās bāzes (datoru un planšetu skaits), no Programmas lietotāju skaita un kvalifikācijas, informācijas sākuma ievadam, attāluma no Rīgas un citiem nosacījumiem. Atkarībā no tiem tiek izstrādāts Tehniskais uzdevums un noslēgts līgums. Pēc tā ir Programmas garantijas un pēc garantijas apkalpošanas laiks.
AVS
2021.g,