AVS KALENDĀRS - APSARDZES FIRMAS SPECIFIKA
I N S T R U K C I J A
AVS Programmas Kalendārs specifiska izstrāde (Programma) domāta apsardzes firmai, kura Uzņēmuma kārto apmeklējumu pieteikumu, apmeklētāju ierašanās, pavadīšanas aiziešanas kontrolei. Papildus tam, kas ir redzams Kalendāra aprakstā - http://www.avs.lv/Kalendars/CRM.html , kas pamatā domāts darbam ar klientiem (CRM [customer relationship managment], atpūtas centriem, juristiem un citu attiecību kārtošanai ar klientiem), apsardzes firmas darba režīms tiek ieslēgts sekojoši: Palīglīdzekļi->Programmas izvēle->Apsardze
Kad izvēlēts tāds programmas darbības veids, programma uzrāda sekojošu specifiku:
1.Programmas lietotāju līmeņi.
Tiek ieviesti 3 programmas lietotāju līmeņi:
1.1. Sistēmas administrators” - pieejamas visas programmas funkcijas;
1.2. Apmeklētāju menedžeris” ar sekojošām funkcijām:
iespēja redzēt visus apmeklētājus;
- iespēja pievienot jaunu apmeklējumu;
Apmeklētāju menedžeris ir persona, kura pieņem pieteikumus/ lūgumus nokļūt Klienta filiāļu teritorijās ar vai bez transporta noteiktā laika diapazonā (Laikā no yyyy.mm.dd HH:MM līdz yyyy.mm.dd HH:MM). Lūgums vai pieteikumus/ lūgumus tiek ievadīts PROGRAMMĀ. PROGRAMMAI ir jāparedz, ka PASŪTĪTĀJA administrācija caur rīkojumu Sistēmas Administratoram var nozīmēt vairākus Apmeklētāju menedžerus ar tiesībām pieņemt apmeklējuma pieteikumus un izsniegt atļaujas apmeklēt Filiāles;
1.3. Sargs ar sekojošām funkcijām:
iespēja redzēt tikai konkrētās dienas apmeklētājus, konkrētajā objektā;
Sargs pilda Apmeklētāju menedžera izsniegtās apmeklējuma atļaujas - ielaiž un izlaiž no apsargājamajām Filiāļu (Objektu) teritorijām apmeklētājus, pārbaudot viņu dokumentus un to atbilstību atļaujām;
Sargam, ierodoties darbā maiņas sākumā obligāti ir jāpiereģistrē sevi kā PROGRAMAS lietotājam ar Sarga kompetenci;
Beidzot darbu, ir jābeidz PROGRAMMAS lietošana, lai nodotu Sarga kompetenci citai maiņai. par to
Lietotāju līmeņus un paroles nosaka sistēmas administrators caur mūsu darbinieka kartiņu – papildinot vai labojot to:
Fiziskās personas kartiņā sistēmas administratoram ir iespējams atzīmēt to, ka persona ir Uzņēmuma darbinieks (Mūsu) un ļaut šim darbiniekam pašam mainīt savu piekļuves paroli. Sistēmas administrators fiziskās personas kartiņā var ievadīt citu informāciju par darbinieku, noteikt paroli un noteikt darbinieku kompetenci, izvēloties kartiņā vajadzīgo klasifikatoru Līmenis:
Līdzīgā
veidā tiek ievadīta klasificēta informācija par darbinieku
grupām. Kad fiziskai personai tiek piešķirts mūsu darbinieka
status, viņš pāriet uz izvēli mūsu darbinieks.
2.Jauns notikuma kartiņas
Notikuma kartiņa papildināta ar speciāliem laukiem:
2.1. Apmeklētāju menedžera un administratora kartiņa
Kartiņā ir redzams, ka apmeklējumu sagatavoja Austers, persona, kas pavada apmeklētāju ir Agafonova Ruslana un apmeklētājs gaidāms struktūrvienībā “Noliktava”.
2.2. Sarga kartiņa
Kad sargs sāk strādāt ar programmu, viņš ievada savu paroli un redz tikai šodien viņa objektā plānotos apmeklējumus:
Attēlā ir redzams, ka viens apmeklētājs ir ieradies savlaicīgi, otrs nav ieradies, par ko liecina dzeltenais apmeklējuma krāsojums. Kad sargs izvēlās apmeklējumu, lai par to ievadītu par to savu informāciju, viņam tiek piedāvāta notikuma kartiņa, kas pēc izskata līdzīga apmeklētāju menedžera kartiņai. Sarga rīcībā ir visa nepieciešamā informācija, lai savas kompetences robežās pārbaudītu apmeklētāja dokumentu ,un automašīnas datus.
Tomēr sargs nevar mainīt apmeklējuma kartiņas pamata informāciju, izņemot faktiskos ierašanās laiku un laiku, kad apmeklētājs pameta objektu. Sargam tāpat ir iespējams ievadīt klasificētu kontakta rezultātu un neformālu piezīmi tam paredzētajā laukā.
Citas Programmas iespējas ir aprakstītas jau pieminētajā Kalendāra (CRM) aprakstā http://www.avs.lv/Kalendars/CRM.html
Sagatavoja AVS prokūrists
Andis Beļavskis
2015. gada 23. februārī