AVS auto svaru automatizācija
Att1
AVS auto svaru automatizācija (Programma) strādā att1 parādītajā tehniskajā shēmā. Ar tās palīdzību var īstenot automatizētu svēršanu, kad tajā nepiedalās Programmas operators. Attēlā ir redzams, ka papildus pie jebkuriem auto svariem esošajam indikatoram uz stabiņiem abos svaru galos auto vadītāja plecu augstumā un rokas sniedzamības zonā tiek uzmontēti 2 vadības bloki. Tie aprīkoti ar 2 signāllampiņām, RFID (Radiofrekvences indikācijas lasītāji) un tablo, kas parāda uz svariem esošo svaru. Turklāt 5-7 attālumā no svaru platformas tiek instalētas divas WiFi (bezvadu) vai ar vīto pāri ar svaru būdā esošo rūteri savienotas WEB kameras. Programma darbojas sekojošā veidā:
1. Katram savu auto vadītājam tiek izsniegti RFID čipi un tas tiek piereģistrēts Programmā. Vairāk par RFID čipu izlasīt instrukcijā šeit - http://avs.lv/SVARI/SvaruInstrukcija.html#26 Svešu auto vadītājiem tiek izsniegti pagaidu RFID čipi. 2. Kad auto ar kravu vai bez tās 1.reizi uzbrauc uz svariem, tam jāapstājas vadības bloka sniedzamības zonā. Uz bloka deg sarkana signāllampiņa. Kad vadītājs skenē savu čipu, Programma atrod auto, pie kura piestiprināts RFID čips un nolasa svaru no indikatora. Uz bloka tablo parādās ieraksts, piemēram “Svars 7640“. WEB kameras fotografē auto no abām pusēm. Iedegas zaļa signāllampiņa, kas informē, ka visa informācija Programmā ir savākta un auto var nobraukt no svaru platformas.
2. Kad auto tiek izkrauts vai iekrauts, tas dodas uz svariem 2. reizi un auto vadītājs atkal skenē RFID čipu, uz tablo parādās 3 svēršanas rezultāti – Taras, Bruto un Neto svari.
Uz svēršanas rezultātu Uzņēmuma ofisā tiek drukāts svēršanas akts. Turklāt var tik izveidotas ieejošās, izejošās un iekšējā pārvietojuma vai norakstīšanas dokumenti. Svešu auto vadītāji atgriež pagaidu izsniegtos čipus, pretī saņemot svēršanas aktus un (vai) kādu no pieminētajiem Noliktavas uzskaites dokumentiem. Vairāk par svaru automatizācijas programmu var izlasīt šeit - http://avs.lv/SVARI/SvaruInstrukcija.html