Apstiprinu

                                                                                                      SARC Rūjienas senioru māja direktore

                                                                                                      Sandra Roze

                                               Tehniskais uzdevums SARC Rūjienas senioru māja uzskaites sistēmas uzlabošanai

Ievads

Tehniskais uzdevums SARC Rūjienas senioru māja (Uzņēmums) uzskaites uzlabošanai (Programma) ir sastādīts pamatojoties A.V.S. SIA (AVS) Rūjienas apmeklējuma 2016. gada 19. maijā un iepazīšanās ar Uzņēmumu, uz AVS priekšlikuma no 24.05.2016 un pārrunām ar Uzņēmuma vadītājiem š.g. 254. maijā AVS ofisā. Uz šīs informācijas bāzes AVS tiek uzdots:

1. Izveidot uzskaites tehnoloģisko shēmu

Att.1

Attēlā 1 ir redzams, ka Uzņēmums iegādājas stacionāru serveri un iekārto WiFi (bezvadu) Internet visās telpās, kur paredzams Uzņēmuma klientu apkalpošana. Turklāt uzņēmums iegādājas planšetes, bet AVS organizē tajās apkalpojošā personāla Automatizētās Darba Vietas (ADV). ADV skaitu nosaka Uzņēmums vadoties no apkalpojošā personāla noslodzes. Uzņēmuma serverī tiek instalētas AVS Noliktavas bloks un Kalendārs, kas speciāli paredzēts klientu aprūpes automatizācijai. Abas apakšprogrammas strādā Internet. Tādēļ programmas ir iespējams lietots stacionārajos un mobilajos datoros ar Internet savienojumu. Lai tas strādātu, Uzņēmums organizē kaut vienu statisko IP adresei serverim.

2. Pielietojamās programmas

2.1. Lai Uzņēmumā izveidotu vienotu materiālu, tajā skaitā medikamentu un citu ar klientu aprūpi saistīto palīgmateriālu iepirkšanas, patēriņa un atlikumu uzskaites sistēmu, tiek pielietotas Noliktavas apakš programma. Noliktava ir programma, kurā tiek apstrādātas ieejošās, izejošās un iekšējā pārvietojuma pavadzīmes, norakstīšanas, pieņemšanas – nodošanas akti, maksājumi caur kasi un banku, bartera darījumu dokumenti, kā arī rēķini faktūras. Visiem dokumentu veidiem ir tipveida kotējumi. Ar šo dokumentu palīdzību tiek veidoti izejvielu, preču un gatavās produkcijas krājumu kustības un atlikumu atskaites. Noliktavas programma palīdz veikt inventarizācijas noliktavās un ražošanas iecirkņos. Programma spēj sūtīt un saņemt informāciju no attālinātām noliktavām, veikaliem un ražošanas cehiem uz centrālo ofisu. Tāpat iespējams pieslēgt kases aparātus un skenerus. Visi dokumenti var tikt izdrukāti ar dažāda tipa drukas iekārtām .Turklāt izdrukas formas tiek pielāgotas pasūtītāja vajadzībām. Noliktavas atskaišu sistēmā svarīga vieta ir debitoru un kreditoru uzraudzībai, kas tiek atainotas  dažāda veida atskaitēs šajā jomā. Vairāk par programmu var izlasīt šeit.

2.2. Kalendārs ir dažādu uzņēmuma vadības uzdevumu risināšanas programmu Kalendārs (Programma), kuras pamatā ir Uzņēmuma ar biznesu saistītie notikumi, kuri tiek kontrolēti un vadīti Uzņēmuma struktūrvienību, darbinieku, klientu, nozaru laika un darbības nozaru griezumos. 2015, gada izstrādāts sekojoši specifiski Kalendāra varianti klientu aprūpes vajadzībām, kas strādā gan stacionārajā datorā, gan Internet WiFi pieslēgtas planšetes. Vairāk par Kalendāru, izstrādātu speciāli klientu apkalpošanai var izlasīt šeit.

Tiek izveidotas speciālas atskaites par aprūpes plāniem un izpildes analīzi Kalendāra atskaišu ietvaros.

2.3. “Pansionāts” ir programma Pansionāta iemītnieku smalkākai uzskaitei. Programma ir saistīta ar programmu Kalendārs. Vairāk par programmu Pansionāts var izlasīt šeit.Tajā ir vairāk klientu personīgās informācija – par radiniekiem, klientu kustību un klientu fizisko un garīgo spēju izvērtējumiem. “Pansionātā” tiek izstrādāts papildinājums - novērtējuma XLS fails. Tamdēļ tiek sagatavots “gumijas” faila ar formulām. Ja klientam vēl nav veikts novērtējums, Programmas direktorija būs fails NOVERTEJMI/Xxnovertējumi.xls. Kad tas tiks aizpildīts, formulas izrēķina novērtējumus un fails jāsaglabā. Saglabāšanas brīdī Programma to piestiprina pie klienta kartiņas. To vienmēr var redzēt, kad atver klienta kartiņas attiecīgo aizliktni - “Novērtējumi”


3. Izmaksas un izpildes termiņi.

3.1. Tehniskie līdzekļi

Npk

Nosaukums

Skaits

Cena

Summa

Piezīmes

1

Planšetes Prestigio MultiPad Visconte V3G 10.1", IPS, 1280x800, OS Windows 10 Home

1

155

155

Piegādā APM dators vai Uzņēmuma piegādātājs. Skaits pēc Uzņēmuma vajadzībām

2

Dators ar Windows 10 Proffesionsl

1

200

200

Piegādā APM dators vai Uzņēmuma piegādātājs.










Kopā



AVS organizē iekārtu piegādi. Tas nozīmē, ka Uzņēmums saņem elektroniskos rēķinus no tiešajiem piegādātājiem. Pēc to apmaksas AVS ved iekārtas ar pavaddokumentiem uz Uzņēmuma objektu un pieslēdz tās.

3.2. Programma un instalācijas

Npk

Nosaukums

Skaits

Cena

Summa

Piezīmes

1

Noliktavas programma

1

400

400

http://www.avs.lv/Noliktava/Noliktava.html#Noliktava

2

Kalendārs klientu aprūpes vajadzībām

1

800

800

http://www.avs.lv/Kalendars/pansionats.html

3

Programma Pansionāts

1

250



3

Programmas, servera un perifērijas ierīču (planšetes) instalācija

1 darba vieta

100

N

Atkarībā planšetu skaita un darbiem uz servera




Kopā

1450+N


*Cenās uzrādītas bez PVN un iekļautas Programmas garantijas un pēc garantijas apkalpošana, kas tiek atrunāts līgumā

** Apmācība darbam un garantijas apkalpošana ar ir iekļauta programmu cenā. Pēc garantijas apkalpošana saskaņā ar līgumu, kurā nav paredzēta mēneša vai gada maksa

Citi Programmu ieviešanas un ekspluatācijas nosacījumi tiek paredzēti līgumā, ko noslēdz AVS ar Uzņēmumu.

3.3.AVS tiek uzdots ieviest programmu 1 mēneša laikā pēc Programmas darba vietu tehniskās un organizatoriskas gatavības Programmas ieviešanai. Tas nozīmē, ir serveris, iegādātas planšetes, printeri un perifērijas ierīces, ka arī sagatavots personāls darbam ar programmu.

Sagatavoja un saskaņoja AVS prokūrists

Andis Beļavskis

2018.gada 18.maijā

SIA A.V.S., reģ.Nr LV40002023879,    Dārzauagļu ielā 1-212, Rīga, LV-1012, .   +37167842222, +37167292037, +37129557989,     citi – kontakti

  WhatsApp +37129557989,    alfreds@avs.lvavs@avs.lv   alfreds_avs   LV44UNLA0002050469627, UNLALV2X